pondelok 28. decembra 2015

Tracy Anne Warennová- Princezná a horal


Z anglického originálu- Her highness and the Highlander
Počet strán-288
Väzba- tvrdá
Rok vydania- 2015 
Vydavateľstvo- Slovenský spisovateľ
Séria- Tri princezné (2.časť)
Čítané- december 2015
Obálka- krásna, také milujem :)

O čom je táto kniha?
Na ceste zo Škótska prepadnú koč princeznej Mercedes neznámi muži. Zachráni sa iba ona a po dlhom blúdení lesom požiada o pomoc v hostinci. Je bez peňazí, otrhaná a špinavá, preto jej rozprávaniu nik neverí. V tom čase sa v hostinci zastaví i Daniel MacKinnon, ktorý sa po rokoch vracia na svoj statok. Keď ho Mercedes požiada o pomoc, podujme sa, že ju dopraví do Londýna. Prenasledovatelia sú im v pätách, no princezná musí čeliť ešte jednému nebezpečenstvu - zakázanej vášni, ktorá vzplanie medzi ňou a Danielom..

Moje pocity-
-pripravte sa, budem sa rozplývať! :D
Túto knižku som dostala pred týždňom na Vianoce od mojej BFF.Priznám sa, túto spisovateľku som nepoznala a vôbec som nevedela, čo od nej môžem čakať.
No keď som si prečítala 1.stranu z knihy, musela som odložiť rozčítanú knihu a začať čítať toto.
Jediné, čo môžem povedať, je WOU! :) Trochu ma síce štve, že knižka je druhá časť z trilógie, ale čo už. Mám taký zvláštny talent, čítať knihy zo série od konca, alebo zo stredu. :D
No ale, späť k téme.
Autorku som vôbec nepoznala, ako som už povedala. Dosť som sa obávala, že sa mi kniha nebude páčiť, pretože väčšinou, keď si kupujem knihy od nového spisovateľa, najprv sa musím uistiť, či sa mi páči jeho štýl písania. Po prečítaní knihy som dospela k názoru, že si musím dokúpiť celú trilógiu. :)
Kniha mala zaujímavý začiatok. Ešte som sa nestretla so sladkou knihou, ktorá by začínala tak napínavo. Páčilo sa mi, ako bol opísaný prepad na Mercedesin kočiar. To, ako sa musela schovať v lese pred tými prenásledovateľmi sa mi veľmi páčilo. Presne som sa vedela vžiť do jej situácie.
Bola som rada, že Daniel sa jej v hostinci zastal ako pravý džentlmen. Neviem prečo, nie je to len na tejto knihe, trochu mi na nich vadí, že vždy hneď spoznám postavy, ktoré majú byť zlé a ktoré sú k sebe odsúdené a budú spolu. Ale, nechajme moju fylozofiu! :D
Mercedes buď bola riadna devka, alebo nechápava dievčina, ktorá vôbec netuší, čo jej môže chlap urobiť. Aj napriek tomu sa mi páčili tie scénky, keď ho volala k sebe do postele, lebo sa bála. :) 
Mám rada také odvážnejšie hrdinky. Neznášam nešťastné a hanblivé mladé panny, ktoré sa boja na chlapa iba pozrieť.
Takže, Mercedes som si na začiatku hneď obľúbila. 
Bola som nahnevaná, že Daniel s ňou zo začiatku nešiel do Londýna a nechal ju s tým... (nechcem prezradiť).
Ale, ako sa dalo predvídať, vrátil sa späť ku nej a pokračovali spolu do Londýna. Asi najviac sa mi páčili scény na farme u Cameronovcov! :) Nečakala som v taký rýchly sobáš, ani v také rýchle prejavy citov.
Ale páčilo sa mi, že počas deja vidno, ako sa menia vzťahy medzi hlavnými hrdinami. :)
Daniela mi bolo ľúto, keď ho nechala tak stáť samého a nepredstavila ho pred otcom ako svojho manžela. Pri tej scéne, ako jej dal sbohom mi dokonca ušla aj slzička. :(
Koniec nechcem prezrádzať ale musím povedať, že som sa riadne zapotila. Bolo to riadne nečakaný koniec, ale nakoniec všetko dobre dopadlo. Tak ako to má byť. :) 
Robbieho som si hneď na začiatku obľúbila. Trochu ma mrzelo, že na konci nebolo napísané, že mu povedala, že čaká jeho dieťa. Aj keď sa písalo, že Daniel si to myslí. Ale nie je to ono! :)
Chcela som, aby mu to oficiálne povedala "Daniel, čakám tvoje dieťa."
Ale veď to je jedno.
Takže knižka sa mi nesmierne páčila a určite si mám v pláne prečítať aj ďalšie knihy od tejto autorky. :) Stojí za ten čas. Kto ju nečítal, nech neváha. :)

Za mňa 5 pusiniek z 5

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára