piatok 5. januára 2018

Knižná výzva 2018

Zdravím vás moji milovaní čitatelia!

Čas beží tak neskutočne rýchlo, že si to ani nestíham uvedomovať. Mnoho povinností sa na mňa valí zo všetkých strán a ja pomaly zabúdam na môj knižný kútik, ktorý mi robil tak veľkú radosť. Knižná výzva na rok 2018 vo mne vyvolala zmiešané pocity.
Minulý rok som si stanovila číslo 40, čo vôbec nebolo nemožné prekonať! :) Posledné mesiace minulého roku však zaváňali mojou krízou, pretože som neprečítala ani jednu knihu a tak som skončila s výzvou neukončenou na čísle 35. :(
Nový rok ešte len začal a ja už teraz cítim, že viac ako v roku 2017 neprečítam. A tak volím číslo 30! Snáď sa mi pošťastí, prekonám sa a budem milo prekvapená! :) Čo vy a vaša výzva? Ako odhadujete svoje sily?




Knihy za január
1.kniha-


6 komentárov:

  1. Tak v tomto ťa úplne chápem a mám to približne rovnako (aspoň čo sa pocitov týka) iba s tým rozdielom, že ja sa stále snažím prekonať číslo 30 a veľmi dúfam, že tento rok sa mi to už aj konečne podarí.:D:) Život je koniec koncov taký, nie vždy ide všetko tak, ako by sme si priali. Hlavné je ale to, že si čítanie užívame a nie to, koľko kníh prečítame.:) Tak či onak, budem Ti držať prsty.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som minulý rok chcela prečítať 30 a to sa mi len tak-tak podarilo :D Tento rok som si dala tiež 30, ale chcela by som stihnúť viac.

    http://book--hoarders.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som si stanovila 70 kníh a celkom začínam panikáriť, lebo nemám toľko času na čítanie koľko by som chcela. Dúfam, že sa to zmení čoskoro :D

    http://book--hoarders.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nápodobne, zvolila som si 30 kníh a dúfam, že túto výzvu dám :)
    Bleise, veľmi ti prajem, aby kríza pominula a opäť si nás potešila svojimi úžasnými článkami, recenziami...už mi to tak véľmi chýba...
    Držím palce s výzvou a aby si všetko zvládla a povinností ubúdalo a prichádzalo mnoho radostí ^.^ Maj sa krásne...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahojte,ja som ľaťku posunula vyššie a mojím konečným čislom je 100��áno,je to 3,65 dňa jednu knihu,cca 8kníh na jeden mesiac,ale už teraz viem,ze to dám ��je 23.1.2018 a ja dnes začínam knihu číslo 5 �� Za tri poobedia som dala 600stranovú knihu(áno,vyzerá to tak,ze nemám iné na robote,ale mám,som mama,manželka a občas nahrádzam aj povinnosti učiteľky,nakolko je môj syn v šiestom ročníku na ZŠ).No napriek tomu si trúfam,knihy milujem a v dnešnom pokazenom svete mi dávajú oveľa viac ako internet,televízia či ľudia dookola �� Všetkých želám ,aby ste splnili svoje výzvy a čítaniu zdar ���� janka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nejde o kvantitu, ale o ten pocit. Ja keď vidím, že niekto prečítal 17 kníh za mesiac len zíram. Vážne? Ako beriem každého vec nech si číta ako chce, koľko che, ale ja si medzi knihami musím dať občas pauzu. Buď som z knihy smutná alebo veselá a chcem si ten pocit chvíľu užívať alebo ho predýchať. A taktiež musím robiť aj iné veci ako len čítanie. Niekedy dokonca nemám chuť a ani silu čítať :/ Čo ma dosť mrzí, lebo chcem, aby kniha bola pre mňa takým útekom od reality a to sa mi nie vždy darí. Takže si z toho nič nerob. Čítaš hlavne, aby si si to užila a nie kvôli číslám, či? ;) Ja som si na tento rok dala tuším len 12 kníh. Dúfam, že prečítam viac, ale ak nie, tak sa nič nedeje. Jedna kniha na mesiac je ale podľa mňa minimum, čo by som fakt chcela. Pekný dník prajem :)

    OdpovedaťOdstrániť