štvrtok 12. marca 2020

PRESUN BLOGU NA NOVÚ ADRESU!!

Drahí moji čitatelia,

Ani neviem, kde začať. Možno ospravedlnením sa, ktoré vám dlžím. Mám pocit, že som sem nezavítala takmer 100 rokov. A pritom moja odmlka trvala asi rok a niečo...a vlastne... aj to je mnoho času.

Tak ja vám to jednoducho rozpoviem. Človek ma miestami pocit, že toho času je v živote tak málo. A presne to bol ten prvý faktor, ktorý zaznel v mojej hlave, keď som sa rozhodla dať si pauzu. V tom období som mala skutočne pocit, že som si toho nabrala na hlavu mnoho a nedokázala som si to všetko akosi naplánovať a zariadiť. Mnoho kníh, mnoho spoluprác, mnoho recenzií...až som mala pocit, že môj život je jedna veľká továreň na recenzie a nič viac.

A tak som to stopla. Nakreslila hrubú veľkú čiaru a povedala si, že sa k tomuto už asi nikdy nevrátim. Avšak mýlila som sa. A to s tým najväčším M, aké sa dá napísať.

Za tieto mesiace, čo som mala priestor pre seba a svoje mentálne obnovenie, som si uvedomila, že blogovanie je skutočne mojou súčastou, a mne to všetko jednoducho nesmierne chýba. Blog, písanie, úžasní ľudia..

A tak som začala dumať, čo ďalej. A neuveríte, ale naozaj som niečo veľmi zaujímavé vymyslela.

Chcem začať odznova, na novej a modernej stránke, ktorá začne úplne od nuly. Budem rada, ak na môj nový blog opäť zavítate a potešíte sa príspevkom, ktoré sa tam budú objavovať. Táto stránka sa nevymaže a ostane tu aj naďalej. Bude však neaktívna. :)


BLOG SA PRESÚVA NA NOVÚ ADRESU!


1 komentár:

  1. Dr Adeleke je africký vúdú kňaz a mocný kúzelník lásky. S veľkou úctou a cťou skutočný čarodejník čarovania Dr. Adeleke, ktorý priviedol späť moju priateľku po boji, ktorý som s ňou mal. Videl som rôzne svedectvá o tom, ako Dr. Adeleke pomôcť toľkým ľuďom získať späť svojich partnerov. Kontaktujem doktora Adelekeho kvôli milostnému kúzlu a ubezpečil ma, že dostanem svojho partnera späť do 24 hodín, kedy boli kúzla vrhnuté. Len čo povedal, moja žena sa vrátila a prosila o odpustenie. všetko ďakujem skvelému človeku Dr. Adeleke, takže moja rada je pre vás všetkých, ktorí majú rovnaký problém, kontaktovať ho prostredníctvom EMAILU: aoba5019@gmail.com
    Whats-App: +27740386124

    OdpovedaťOdstrániť