štvrtok 24. marca 2016

Nora Robertsová- Sen v bielom

Z anglického originálu- Vision in White
Počet strán- 288
Väzba- pevná
Rok vydania- 2013
Vydavateľstvo- Ikar
Séria- Sľub (1.diel zo 4)
Čítané- marec 2016


O čom je táto kniha ?
Štyri kamarátky z detstva sa stali majiteľkami svadobnej agentúry Sľub. Mac, Laurel, Emma a Parker sa ako malé dievčatá rady hrávali na nevesty, dokonca aj na ženíchov, a teraz sú svadby pod ich taktovkou tie najvychýrenejšie v okolí. Prvá z nich je fotografka, druhá cukrárka, tretia má na starosti kvetinovú výzdobu a štvrtá perfektné plánovanie.

Mackensie Elliotová vďaka svojmu fotografickému talentu zachytáva chvíle, ktoré ako dieťa sama nezažila, pretože jej rodičia sa rozviedli. Práve sa chystá na schôdzku s klientmi, keď sa za mierne povážlivých okolností stretne s nevestiným bratom. Rodinne založený stredoškolský profesor angličtiny Carter Maguire nie je jej typ, ale už prvý bozk toto presvedčenie riadne naštrbí. Mac považuje schôdzky s Carterom len za príjemné rozptýlenie. Z nezáväzných stretnutí sa však neraz vykľuje niečo silnejšie práve vtedy, keď sa to najmenej hodí!

Moje pocity-
Na túto sériu som sa nesmierne tešila, pretože ma na ňu navnadila jedna úžasná bloggerka Pampeliška. Ako prvé sa jej musím nesmierne poďakovať, pretože vďaka nej som objavila ďalšiu sériu, ktorá bude patriť medzi moje najobľúbenejšie. :)
Ako vždy, nemohla som sa k čítaniu dokopať, pretože som mala najprv kúpené posledné dva diely, až nedávno som si kúpila prvé dva. :)
Hneď ako mi knihy prišili som sa na ne vrhla a musela začať čítať. :)
Celkovo by som môj dojem hodnotila ako kladný. Myslím si, že kniha ma originálny nápad a je to taká typická oddychovka.
Páči sa mi myšlienka celej série, ktorá sa venuje štyrom najlepším kamarátkam, ktoré vlastnia svadobnú agentúru. Je to zaujímavé a často i zábavné. :)
Páči sa mi, aký majú medzi sebou vzťah. Aj napriek tomu, že sa niekedy pohádali, nikdy si nerobili navzájom niečo zlé. Boli naozajstné kamarátky a to sa mi veľmi páčilo.
V tejto knihe som sa veľa nasmiala, čo bolo veľké plus. 
Páčila sa mi kombinácia Mac s Carterom. Tvorili spolu veľmi pekný pár. :) Aj keď zo začiatku mi to prišlo také divné. 
Carter vyzeral ako neskutočný suchár, no potom sa nejako spamätal a už to začalo. :) Aj Mac bola super. V niektorých veciach, ktoré robila som často videla seba, čo mi pripadalo tak trochu ironické. :D
Macina matka bola riadna mrcha. Preboha, niekedy som mala chuť tú ženu zaškrtiť. Nechápala som, ako jej Mac môže niečo také tolerovať. Tá žena ju normálne psychicky manipulovala.
Jediné, ale to obrovské mínus na tejto knihe bol preklad. Vážne...
Viem, že originálna kniha za to nemôže, no slovenský preklad mi niekedy vážne liezol krkom. Vadilo mi, že sa tam nachádzali také slová, ktoré sa mi v knihách nepáčia. Ako keby chcel byť prekladateľ za každú cenu moderný.
Ale aj napriek tomu knihu hodnotím kladne. Veľmi sa mi páčila a myslím si, že si ju určite ešte raz prečítam. :)

 Za mňa 4 pusinky z 5 
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára