štvrtok 17. novembra 2016

Tamera Alexanderová- Získaj si jej priazeň


Z anglického originálu- To win her favor
Žáner- historická romanca
Séria- veľkostatok Belle Meade (2.diel z vydaných 2)
Počet strán- 416
Väzba- brožovaná väzba
Rok vydania- 2016
Vydavateľstvo- i527.net
Čítané- november 2016




O čom je táto kniha? 
Maggie Lindenová, talentovaná jazdkyňa, ktorej predsudky spoločnosti nedovoľujú pretekať, si zaumieni, že jej kôň sa stane šampiónom. Jediný muž, ktorý jej v tom môže pomôcť, však prisahal, že s dostihmi už nikdy nebude mať nič spoločné. Ír Cullen McGrath nedávno zanechal úspešný život v Anglicku, pretože sa zaplietol do dostihového škandálu, ktorý ho takmer zruinoval, a v Nashville hľadá nový začiatok. Dúfa, že si tam kúpi pozemok a začne farmárčiť. Od dostihov sa však chce držať čo najďalej. Začať odznova však nie je také ľahké, ako si myslel. Najmä potom, čo mu otec Maggie Lindenovej dá ponuku, ktorú by nemal prijať, no zároveň nedokáže odmietnuť. Maggie si je istá, že jej kobyla Bourbon Belle má na to, aby zvíťazila v prvom ročníku dostihov Peyton Stakes, ktoré ponúkajú najväčšiu odmenu, akú kedy v Amerike vyplatili. Aby mala šancu dokázať to – a zároveň aby zachránil farmu Linden Downs pred dražbou – Maggin starnúci otec urobí výmenný obchod. Dohoda však zahŕňa malý, nepríjemný detail: Maggie sa musí vydať za muža, ktorého vôbec nepozná. Muža, akého by si sama nikdy nevybrala. 

Moje hodnotenie-

Získaj si jej priazeň- Tamera Alexander recenzia
"Dosiaľ som nečítala takúto úžasnú knihu"- to bola prvá myšlienka, ktorá mi napadla po jej prečítaní. Viem, že veta Táto kniha je iná ako všetky ostatné a je čímsi výnimočná, znie viac ako klišé, no aj napriek tomu si nemôžem pomôcť a cítim potrebu ospevovať tento príbeh do nebies.

Táto kniha bude vo vás doznievať ešte dlho po dočítaní poslednej strany- to je veta, ktorá je natlačená na zadnom obale. Knihu mám prečítanú a musím povedať, že tá veta je veľmi pravdivá. Najradšej by som sa vrátila späť a čítala od začiatku. Tento príbeh si ma získal celým srdcom a vďaka nemu som prežila neskutočný čitateľský zážitok.

Získaj si jej priazeň- Tamera Alexander recenzia

Ako prvé musím pochváliť preklad. Už dlho som nečítala takto krásne preloženú knihu. Páčilo sa mi to neustále vykanie a viditeľná úcta, ktorá panovala medzi postavami. Za mňa je to palec hore a prekladateľke veľmi pekne ďakujem. Častokrát sa stáva, že dobré knihy sú zle preložené a tým budia v človeku dojem, že aj celková kniha je zlá. V tomto prípade to však neplatí. :-)

Získaj si jej priazeň- Tamera Alexander recenzia
Ďalšia vec, ktorá ma prekvapila je hrúbka. Kniha je riadna tlusťoška- okolo 400 strán. :D Na moje milé prekvapenie, čítala sa ohromnou rýchlosťou a zvládla som ju za 5 dní. :) Každá kapitola končila nevyriešená a tým ma nútila napredovať v čítaní.

Čo ma najviac fascinovalo, je autorkin dar písania. Milujem knihy, ktoré sú bohaté na opisy! Počas čítania som mala pocit, že v pozadí počujem čvírikanie vtáčikov a cítim vôňu sena. Verte mi, nepreháňam. Bola som očarená ako ma príbeh vedel vtiahnuť do deja. Niekedy som sa tak začítala, až som mala pocit, že to všetko som prežila ja sama. Keď som si dala prestávku a knihu odložila na bok, stále mi znela v hlave a nútila ma nad ňou premýšľať.

Získaj si jej priazeň- Tamera Alexander recenzia

Čo sa týka hlavných postáv, tie som si zamilovala od začiatku. Nemám k nim žiadne výhrady. V Magginom správaní som častokrát videla seba a Cullen... tak do tohto chlapa som sa platonicky zamilovala. Jedným slovom- dokonalý. :-) Podľa mňa to bol riadny chlap, taký aký má byť.

V týchto historických románoch býva typické vášnivé milovanie plné pikantných scén. Poslednú dobu som z toho dosť unavená a nebaví ma čítať stále len o tom jednom.
Čo ma najviac prekvapilo na tejto knihe, bolo práve to- žiadna erotická scénka tu nebola. A to bolo pre mňa obrovské plus. Nie žeby mi to prekážalo, ale v niektorých knihách je až očividné, že autorka nevie ničím iným zaujať a chce sa len čím skôr prepracovať k chlipnostiam. V tomto diele to však bolo inak. Bolo vidieť, že spisovateľka netúži len po erotike, ale chce nám odkázať niečo viac. Vďaka neustálej úcte a láske, ktorú si medzi sebou postavy prejavovali, si ma kniha rýchlo získala.

Získaj si jej priazeň- Tamera Alexander recenzia

Farma, kone a príroda- to všetko je môjmu srdcu veľmi blízke a to je tuším dôvod, prečo sa mi kniha tak ľahko a hlavne rýchlo čítala. Londýnskych a francúzskych smotánok už som sa prejedla a tak som s radosťou prijala niečo nové. Veľmi som ocenila, že sa príbeh odohráva v Amerike a na statku. Vďaka tomu vynikol medzi ostatnými.

Získaj si jej priazeň- Tamera Alexander recenzia
Knihu môžem len a len odporučiť. Kto má rád historické romány plné úprimnej lásky a intríg, toto je určite niečo pre vás. Varujem však pred závislosťou. Odkedy sa mi kniha dostala do rúk, nemohla som sa od  nej odtrhnúť. To je však normálne, keď natrafíte na dobrý a kvalitný príbeh, ktorý stojí za to.


Za poskytnutie recenzného výtlačku veľmi pekne ďakujem vydavateľstvu i527.net Zaujal vás historický román Získaj si jej priazeň? Ďalšie historické romány nájdete na stránke i527.net Ak vás kniha zaujala, môžete si ju zakúpiť TU, TU alebo TU.


3 komentáre:

  1. Úžasná recenzia! Na knihu si ma navnadila ešte viac a už sa nemôžem dočkať momentu, keď sa do nej konečne budem môcť začítať aj ja!:) Najradšej by som ju do rúk zobrala hneď teraz...:D Bohužiaľ som momentálne uviazla pri inej knihe, ktorú mám rozčítanú už vyše mesiaca a neviem sa pohnúť, čo ma teda dosť irituje, keďže ma čakajú takéto úžasné knihy.:/
    Ešte aj fotky v tomto článku sú naozaj prekrásne, klobúk dole.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zní to skutečně úžasně :) Jdu zjistit, jestli vyšla i v Česku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Prekrásne fotky, ale i recenzia♥^.^♥ Ty ma stále prekvapuješ :D S tým prekladom súhlasím, je skvelý a zatiaľ sa mi kniha naozaj páči a myslím, že i od mňa si vyslúži vysoké hodnotenie :) Tieto kresťanské romány sú skrátka úchvatné a poukazujú na tú pravú lásku, ktorá často chýba v iných dielach :))

    OdpovedaťOdstrániť