streda 28. decembra 2016

Projekt pokračuje| Za knihu strom 2017

Vitajte moji milí!
Dúfam, že ste vianočné sviatky prežili v pokoji a užili si čaro Vianoc. Nový rok je už za rohom, čo je ideálny čas na článok týkajúci sa tohto projektu.



Chcela by som sa zo srdca poďakovať všetkým, ktorí sa do neho zapojili a aspoň trochu pomohli našej krásnej Zemi. Ďakujem vám. :)
V tomto roku som posadila 10 stromčekov- 1 jedličku, 2 javore a 7 jabloní. Nie je ich veľa, ale aj trochu je niečo. Včera som sa brodila snehom, aby som vám ich odfotila. Bohužiaľ, našla som len jedličku, keďže z ostatných opadlo lístie. (Samozrejme ma to nenapadlo. Veď prečo nie, listnaté stromy v zime obsypané lístím.) Takže prikladám fotku toho statného fešáka. :)

 Rozhodla som sa s týmto projektom pokračovať aj v nasledujúcom roku. 

O čo v projekte ide ?
Cieľ tohto projektu je úplne jednoduchý. Za každú jednu knihu, ktorú si počas roka kúpiš, posadíš jeden strom. Ja to robím tak, že ešte malé semienka posadím do kelímka od jogurtu. Keď je stromček dosť veľký nato, aby sa presadil, posadím ho do záhrady alebo sa vyberiem do lesa a nájdem mu nové miestečko. Aký krásny skutok... Urobme na našej zemi krajšie miesto. ♥

Kedy sa môžem zúčastniť ?
Do projektu sa môžeš zúčastniť počas celého roka. Od januára 2017 do decembra 2017 :) Nový projekt Strom za knihu bude v januári 2018. :)

Projekt by mal fungovať podobne, ako Knižná výzva od Ells. Do článku by ste mali napísať za každý mesiac zoznam kníh, ktoré ste si kúpili a koľko stromov ste za nich posadili. :)  Môžete uviesť aj druhy a fotografie stromov.
Bola by som veľmi rada, keby tí, ktorí sa do projektu zapoja napísali, že ho usporadúvam ja. :) Ale pokiaľ nie, nebudem sa hnevať. Len ho neuvádzajte za svoj. :) Prajem príjemné sadenie. :)

1 komentár:

  1. Ooooch, ja som v tejto výzve pohorela na plnej čiare!:( Vysadili sme iba jednu čerešničku a všetky ostatné plány ostali bohužiaľ iba plánmi. No odhodlanie ostáva a pevne verím, že v roku 2017 dobehnem zameškané a tých stromčekov pribudne habadej.♥ Pevne verím, že sa do tejto výzvy zapojí čo najviac ľudí a spoločne urobíme pre túto Zem aspoň čosi dobré.:)

    OdpovedaťOdstrániť