pondelok 18. júla 2016

Kathleen E. Woodiwissová- Nespoznaná láska

Z anglického originálu- Love come a stranger
Žáner- historická, dobrodružná romanca
Preklad- Jana Seichertová
Séria- nepochádza zo žiadnej série
Počet strán- 318
Väzba- pevná
Rok vydania- 2000
Vydavateľstvo- Ikar
Čítané- júl 2016

O čom je táto kniha?
Mladomanželia Lierin a Ashton sú na ceste k príbuzným do New Orleansu, keď ich parník prepadnú piráti. Ashtona postrelia a Lierin padne cez zábradlie do rieky. Tri roky sa Ashton zmieruje s myšlienkou, že sa utopila. Jednej noci mu vbehne do cesty kôň s mladou ženou, ktorá sa na nerozoznanie podobá Lierin. Žena však pri zrážke stratila pamäť a nespomína si na nič zo svojej minulosti...

Moje hodnotenie
A znova- obrovský potlesk pani spisovateľke! Po otočení poslednej stránky, mi kniha do slova vyrazila dych a jediné, čo môžem urobiť, je vzdať hold tejto úžasnej a talentovanej autorke!

Hneď ako som sa do knihy púšťala, vedela som, že recenzia bude kladná, pretože je to kniha pani Woodiwissovej. Pred touto ženou mám neskutočný rešpekt a obdivujem ju za to, aký má obrovský dar na písanie týchto romancí.
Jej knihy nie sú len plytké "love story", ktorých koniec viete predpovedať už na začiatku. V jej tvorbe je niečo oveľa viac a preto túto spisovateľku naprosto milujem. :)

Hneď od prvej stránky nás držala v napätí a miestami to bolo až na nevydržanie. Chvíľkami som bola v pokušení otočiť stránky na koniec a prečítať si, či to dopekla dobre dopadne! :D

Hlavné postavy som si od začiatku hneď obľúbila, čo bolo veľké plus. Ashton bol dokonalý džentlmen a Lierin... ona bola správna dáma a žena, ktorú vážne nenájdete na každom kroku.

Bolo vidieť, že autorka sa s dejom vážne pekne vyhrala  a musela tomu venovať more času, kým vymyslela zápletku, ako je táto.
Na jej knihách sa mi nesmierne páči, že stále príde s niečim iným a človek nikdy nevie, čo vymyslí. :) Všetky jej knihy si originálne a plné kreativity, vrátane tejto.   

Ku koncu som mala z deja taký príjemný mišung. Autorka nás riadne napínala a na tých posledných stránkach som vážne nevedela, kto vlastne Lierin je. 
Priznám sa, že posledné strany som musela čítať na dva razy, aby som správne pochopila, čo sa to vlastne udialo. :D Neviem, či mi nedobíjalo ale posledné strany boli riadne komplikovane napísané. :)

Som šťastná, že to dopadlo tak ako to dopadlo. Na moje veľké prekvapenie, autorka vôbec neskončila dej tak, ako som si ja predstavovala. :D Ako som už povedala, človek nikdy netuší s čím ho prekvapí.

Čítali ste knihu aj vy? Aký ste z nej mali dojem?
Nezabudnite sa so mnou podeliť o svoje postrehy v komentároch. Teším sa z každého jedného. :)
Prajem pekný prázdninový deň!
Bleise 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára