piatok 3. marca 2017

Dnes odporúčam ↓ Knižný tip #1

Krásny piatok moji milí! :)
Ako sa máte? Vo vzduchu je konečne cítiť blížiacu sa jar, ktorá je dôvodom mojej výbornej nálady. :) Už som sa obávala, že tá zima nikdy neskončí.
Po týždni so zápalom priedušiek vás tu vítam v plnom zdraví a dokonca mám pre vás aj prekvapenie! Rozhodla som sa na blog zaviesť novú rubriku, ktorá sa týka mojich odporúčaní na knihy, ktoré určite stoja za prečítanie. Články tohto typu mám veľmi rada, tak prečo to neskúsiť? :)

Dnešné odporúčanie je pre tých, ktorí radi čítajú romantické knihy (nemyslím však plytké Love story, ktorých koniec viete ihneď predvídať) s kvapkou napätia a dobrodružstva.

Tamera Alexander- Získaj si jej priazeň, to win her favor






Anotácia:
Maggie Lindenová, talentovaná jazdkyňa, ktorej predsudky spoločnosti nedovoľujú pretekať, si zaumieni, že jej kôň sa stane šampiónom. Jediný muž, ktorý jej v tom môže pomôcť, však prisahal, že s dostihmi už nikdy nebude mať nič spoločné. Ír Cullen McGrath nedávno zanechal úspešný život v Anglicku, pretože sa zaplietol do dostihového škandálu, ktorý ho takmer zruinoval, a v Nashville hľadá nový začiatok. Dúfa, že si tam kúpi pozemok a začne farmárčiť. Od dostihov sa však chce držať čo najďalej. Začať odznova však nie je také ľahké, ako si myslel. Najmä potom, čo mu otec Maggie Lindenovej dá ponuku, ktorú by nemal prijať, no zároveň nedokáže odmietnuť. Maggie si je istá, že jej kobyla Bourbon Belle má na to, aby zvíťazila v prvom ročníku dostihov Peyton Stakes, ktoré ponúkajú najväčšiu odmenu, akú kedy v Amerike vyplatili. Aby mala šancu dokázať to – a zároveň aby zachránil farmu Linden Downs pred dražbou – Maggin starnúci otec urobí výmenný obchod. Dohoda však zahŕňa malý, nepríjemný detail: Maggie sa musí vydať za muža, ktorého vôbec nepozná. Muža, akého by si sama nikdy nevybrala.

Získaj si jej priazeň je kniha, ktorá si získala v mojom srdci verné miesto. :) Tamera Alexander má neskutočný dar na písanie. Píše jednoducho, no pritom tak náročne. Hlavné postavy sú sympatické a majú výnimočný charakter, čo vás ihneď príjme obľúbiť si ich. :)
Prekrásne dialógy, v ktorých je viditeľná úcta a rešpekt, boli pre mňa ako pohladenie na duši.
Prostredie v knihe, okolie a príroda, to všetko je tak úchvatne popísané, až som bola miestami omráčená. Tá živosť príbehu ma zarážala. Počas čítania som mala pocit, že vo vzduchu cítim vôňu sena a cítim vánok vo vlasoch. To celé je však dokonalé kvôli skvelému prekladu, ktorý sa ozaj podaril.
Kniha je okúzľujúca z dôvodu, že spisovateľke nešlo o erotiku.
Ide tu o krásny vzťah, ktorý sa vyvíja medzi hlavnými postavami. Ide tu o kvitnúcu priazeň medzi neznámymi dušami, ktoré k sebe hľadajú cestu. Úprimná láska v tomto románe zavážila viac, než kniha plná sexu, ktorá sa javí ako plytký príbeh.
Táto kniha je ako stvorená pre milovníčky regentského obdobia, v ktorých, samozrejme, nechýba okúzľujúci muž s mysľou zvodcu a džentlmena.

Recenziu na tento román si môžete prečítať tu
                           RECENZIA                         ↩

Čítali ste túto knihu? Ak nie, máte si ju v pláne prečítať? Čo sa vám na nej najviac páčilo?
Iste sa so mnou nezabudnite podeliť v komentároch o svoje názory týkajúce sa knihy a novej rubriky. Ako sa vám páči?

Majte sa krásne!
Bleise
 


2 komentáre:

  1. Perfektný tip ^.^ Tamera si veľmi získala aj mňa a vo všetkom súhlasím. A najmä v tom, že píše jednoducho, no pritom náročne...skrátka prekrásne♥♥♥ Dúfam, že sa ku mne dostanú ďalšie jej diela ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Som rada, že so mnou súhlasíš! Tamera je jednoducho jednička! :)

      Odstrániť