utorok 18. septembra 2018

Tracy Anne Warrenová- Neslušný návrh


Z anglického originálu- Neslušný návrh
Žáner- Historický román
Preklad- Diana Ghaniová
Séria- Zhýralci z Cavendish Square (1.diel)
Počet strán- 304
Väzba- pevná väzba
Rok vydania- 2017
Vydavateľstvo- Slovenský spisovateľ

Čítané- august 2018

Viac informácií o titule nájdete na tomto odkaze.


ANOTÁCIA

Skvostná romanca z regentského Anglicka. Lord Leo Byron sa v poslednom čase nudí, a tak potrebuje rozptýlenie, najlepšie v podobe krásnej ženy. Keď prvý raz zazrie lady Thaliu Lennoxovú, ktorej meno sa spája so škandálnym rozvodom, zaumieni si, že s ňou nadviaže dôverný vzťah. No aj keď sa snaží zo všetkých síl, temperamentná mladá žena oňho očividne nemá záujem...
Thalia Lennoxová bola kedysi miláčikom spoločnosti, no teraz žije na jej okraji. Bývalý manžel jej zničil povesť a ona sa zaprisahala, že sa už s nikým nezblíži. Odvážne pokusy Lea Byrona získať si jej priazeň však jej rozhodnutie naštrbia a ona prvý raz v živote uvažuje, či nemá zariskovať a vpustiť toho príťažlivého naničhodníka nielen do svojho života, ale aj do svojej postele... 
MOJE HODNOTENIE


Tracy Anne Warrenová je sľubom iskrivého príbehu plného romantiky, vášne, intríg, sexi hrdinov a riadnych hrdiniek. Jej knihy sú ideálne oddychovky, pri ktorých vypnete hlavu a zažijete vzrušujúce dobrodružstvo. Tento román vás pošteklí obzvlášť pikantnými opismi, ktoré vás budú nútiť pretáčať jednu stranu za druhou.

"Drahá lady Thalia, vari ste ešte nezistili, že ja sám som vrcholne neslušný? Stačí povedať a môžeme byť vrcholne neslušní spolu."
(strana 44)

Neslušný návrh je prvým dielom zo série Zhýralci z Cavendish Square. V tomto románe sa rozoberá vzťah Thalie Lennonxovej a Lea Byrona, ktorí sú hlavnými hrdinami tohto príbehu. Warrenová svojím jednoduchým štýlom písania zaujala ihneď. Okamžité vrhnutie do deja, predstavenie postáv, zaujímavé opisy a jednoduché monológy sľubovali dokonalú knihu vhodnú na odpočinok. Čítanie som si maximálne užívala a hltala stranu po strane.

"Koniec koncov, získať akúkoľvek vec, ktorá za niečo stojí, si vyžaduje veľké úsilie. A ona za to rozhodne stála."
(strana 40)
Je pravda, že medzi moje favority patria zložité a prepracované romány, no občas mám chuť srknúť aj z inej šálky kávy. Teším sa, že Warrenová si svoju priečku obľúbených spisovateliek v mojom rebríčku drží aj naďalej.

Neslušný návrh nám ponúka nie len názvom ale aj obsahom erotickú nezabudnuteľnú jazdu nevynechajúc pikantné detaily. Páči sa mi, ako sa autorka pohráva s fantáziou čitateľa a svojimi opismi vás dostáva do vytrženia. V mojom prípade to iste platilo, pretože neustále som si v duchu vravela vety typu "Noo..nech už sú spolu! A kedy budú? Jooj, prečo ma takto naťahuje?"

"Vedela som, že ste priveľmi sebavedomý, ale netušila som, že sa dokážete správať ako ozajstný barbar."
(strana 60)
Hlavné postavy v tomto románe mi boli veľmi sympatické. Svojské ale sympatické. Thalia Lennonxová má poškvrnenú povesť, keďže je rozvedenou starou dievkou presláveného Gordona Kempa. To však neodradí Lea Byrona, ktorý sa rozhodne získať Thaline srdce aj napriek všetkým prekážkam.

Thalia mi prišla veľmi tvrdohlavá a ostražitá. Povedala by som, že jej dôvera sa ošúchala ranami prežitých rokov. No aj napriek tomu všetkému bola láskavá a vľúdna. Aj napriek všetkým svojim predsavzatiam, že sa už nikdy nedostane do žiadneho kontaktu s mužmi, jej plán očividne zlyháva a práve to je to najzaujímavejšie. Sledovať, ako sa to všetko vyvinie. 


Na Leovi sa mi veľmi páčila tá ráznosť a cieľavedomosť. Páčia sa mi chlapi, ktorých neodradí hneď prvá prekážka, ktorá sa vyskytne. Bol nesmierne šarmantný a zvodný. Bolo ihneď jasné, že takému chlapovi sa nedá odolať. Svojimi rečami vedel poblázniť hlavu aj samotnému čitateľovi. Autorka vykreslila oba charaktery dokonale.

Aj keď celková zápletka bola úplne jednoduchá, bola som v napätí a premýšľala som, ako to dopadne. S koncom som bola veľmi spokojná a skončil nad moje očakávania. Aj keď teoreticky viete, ako to všetko dopadne, je fascinujúce sledovať zvraty a osudy hrdinov, ktorí nás po celú dobu obklopujú. 

Táto séria ma vskutku zaujala a už sa teším, ako sa vrhnem na jej pokračovanie. Warrenová je spisovateľka, ktorej knihy ma neomrzia asi nikdy. 

Knihu vrelo odporúčam. Verím, že poteší všetkých, ktorí majú chuť oddýchnuť si po večeroch. Rýchle, jednoduché a oddychové. Verím, že v tomto románe si každý nájde to svoje pravé orechové.


CELKOVÉ HODNOTENIE






POĎAKOVANIE
Za poskytnutie recenzného výtlačku veľmi pekne ďakujem vydavateľstvu Slovenský spisovateľ.. Ak vás kniha zaujala, môžete si ju zakúpiť práve TU!
https://slovenskyspisovatel.sk/portfolio/tracy-anne-warren-neslusny-navrh/
 
KLADY
  • jednoduché a rýchle
  • erotika
  • oddychovka
  • sympatické hlavné postavy

ZÁPORY
  • kniha nie je vhodná pre každého, len pre romantické duše :)
ODPORÚČAM
Ako ďalší román od tejto autorky odporúčam Zvodný gróf. Recenziu si môžete prečítať TU!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára