nedeľa 5. februára 2017

Jana Pronská- Kliatba


Zo slovenského originálu- Kliatba
Žáner- historický román
Preklad- originál
Séria- nepochádza zo série
Počet strán-208
Väzba- pevná väzba
Rok vydania- 2017
Vydavateľstvo- Slovenský spisovateľ
Čítané- február 2017

Viac informácií o titule nájdete na tomto odkaze.

O čom je táto kniha?
Pred mnohými stáročiami kliatba nešťastnej matky odsúdila Markusa Berzeviča na večný život – kliatba taká mocná, že sa ju nedarí zlomiť nijakými čarami. Keď Markus stráca aj poslednú iskierku nádeje, na jeho tajomný Čierny hrad v hlbokých lesoch osud zaveje krásnu Verenu z Orlay. Verena je výnimočná mladá žena, no bude jej srdce dosť veľké a myseľ dosť slobodná, aby prijala neuveriteľnú pravdu o záhadnom hradnom pánovi?

Moje hodnotenie-

Jana Pronská- Kliatba, recenzia
Milujem historické romány. Ešte viac však zbožňujem tie slovenské, ktoré sa odohrávajú v mojej rodnej zemi. Rovnako ako predošlé knihy pani Janky, aj táto si našla v mojom srdci verné miesto.  Zbožňujem záhady a tajomstvá, napätie a nekonečnú lásku. Verím, že vďaka tomu si kniha nájde svojich spriaznených čitateľov, ktorí si tento príbeh zamilujú rovnako, ako ja.

Jej meno je Verena z Orlay. Je odvážna a láskavá, nebojácna a milujúca. Vďaka svojej vytrvalosti a odvážnosti si získa čitateľa od prvej strany. Páčia sa mi hrdinky takéhoto typu. Páčia sa mi odvážne rebelky, ktoré vedia byť skromné a láskavé, alebo naopak, vedia využiť svoje ženské vnady pre svoj prospech. On je však úplný opak. Markus Berzevič sa rysuje ako nepríjemný a nebezpečný gróf, ktorý nepozná zmilovanie. Hriešne krásny, tajomný, záhadný a prekliaty. Prvé stretnutie s hlavnou postavou ma mrazilo do špiku kostí. Niet sa však čomu čudovať. Ako by sa chovali ostatní, keby ich postihol rovnaký osud?

Jana Pronská- Kliatba, recenzia

Jana Pronská je šikovná spisovateľka. Jej romány sa podľa môjho oka vyrovnajú zahraničnej beletrii. Každý príbeh je iný, avšak čímsi podobný. 
Kniha sa odohráva na starovekom Slovensku. (Milujem knihy, ktoré sa týkajú Slovenska. Autorka má odo mňa ďalší bodík. :-). Príbehu nechýba romantika a tajomnosť, ktoré sú okorenené štipkou fantasy. Vďaka čarodejniciam je dej príjemne spestrený a obohacuje ho.

Jana Pronská- Kliatba, recenzia

Kniha sa číta ľahko, povedala by som, že je to jednohubka ku čaju. Stále sa v nej odohráva niečo zaujímavé, čo vás od nej nepustí. Ani raz sa nestalo, aby som sa nudila. Čitateľ je uvedený priamo do deja od samého začiatku bez akýchkoľvek obkecávačiek, ktoré mňa osobne veľmi unavujú.

Jana Pronská- Kliatba, recenziaČo sa týka hlavných postáv, k ním nemám absolútne žiadne výhrady. Je krásne, keď sa osudom nájdu dve spriaznené duše a zahorí medzi nimi plameň lásky. Aj keď niektoré scény sú klišé, páčili sa mi. Som strašný romantik a knihy so šťastným koncom a nekonečnou láskou milujem. :)
Najväčším prekvapením bol pre mňa koniec. Miestami sa mi až tisli slzy do očí. Autorka to veľmi pekne vymyslela a musím povedať, že mňa osobne prekvapila. "Len krv zmyje krv". Bolo to pre mňa zaujímavé. Čakala som úplne iný koniec. Podľa mňa to skončilo v najlepšom. Prihodila by som ešte pár strán. :)

Jana Pronská- Kliatba, recenzia

Knihu môžem len odporučiť. Ľahko písaná a rýchlo čitateľná. Dokonale spríjemní večery v posteli s čajom. Kto pozná romány pani Janky, určite si zamiluje aj tento. Romantické duše sa budú určite rozplývať a budu chcieť pokračovanie (rovnako ako ja).


 Za poskytnutie recenzného výtlačku veľmi pekne ďakujem vydavateľstvu Slovenský spisovateľ. Ak vás táto kniha zaujala, môžete si ju kúpiť napríklad TU! Viac ľúbostných románov nájdete na tejto adrese.


9 komentárov:

  1. Kniha rozhodně není žánrem pro mě, ale musím pochválit ty fotky!! NAPROSTÁ PARÁDA!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Prekrásna recenzia a na knihu si ma vážne nalákala :) No čo musím ešte pochváliť sú fotky. Kde berieš tie nápady? O.o Sú dokonalé, prenádherné a vážne profesionálne! Takto si všetko vymyslieť, doladiť, pripraviť prostredie na fotenie a nájsť tie správne rekvizity...och, žasnem!!! Úplne som sa do nich zamilovala a ako som ti minule písala, nikdy som sa s podobnými fotkami vystihújúce až tak dej knihy nestretla a máš môj úprimný obdiv ^.^ Už teraz sa neskutočne teším na nové príspevky a fotky, ktorými ich dotvoríš. Veď by sa tým mohla živiť, také sú krásne♥^.^♥
    Prajem ti krásny deň a ten môj je vďaka tejto recenzii a úchvatným fotkám ešte krajší...sú potechou pre oči ;))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeminku Monyy ♥♥♥♥ Ďakujem veľmi krásne!!! :)) Ani nevieš ako si ma veľmi potešila. Ďakujem TI veľmi pekne za takýto krásny komentár. Vďaka takýmto milým slovám si ma pohladila na duši a motivovala k novým fotkám. Som rada, že sa Vám všetkým páčia. :) Fotenie milujem a som rada, že aj ostatní z toho môžu mať pôžitok. :)) Ďakujem ešte raz. Tebe prajem rovnako krásny večer. :)

      Odstrániť
    2. Si veľký talent a tie fotky, och, no ja nemám slov♥ Každým novým článkom ma prekvapuješ viac a viac a naozaj som nedočkavá, čo nás čaká v ďalšom :D Inak teraz v poslednom čase všetky blogy, ktoré sledujem, ma prekvapujú, pretože toľko krásnych fotiek, recenzií a...a všetkého, páni! Jednoducho tí knižní blogery sú všetci neskutočne talentovaní a zbožňujem túto sféru ^.^ Nikdy ten krok, založiť si blog, nebudem ľutovať, pretože tie dva roky, čo blogujem mi len dali, spoznala som úžasných ľudí a som šťastná, že som v tom mori blogerov našla i teba♥♥♥ Len tak ďalej ;))

      Odstrániť
  3. Krásná recenze, ale ještě nádhernější fotografie. Musím souhlasit s komentářem Mony, jen bohužel neumím své pocity vyjádřit tak překrásně jako ona,ale opravdu se podepisuji pod každé jedno slovíčko. Jsi neskutečně talentovaná a to, že skrze fotky dokážeš nastínit i děj, je zkrátka neuvěřitelné :) ♥
    Jen tak dál! Měj se krásně

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hani! Veľmi pekne ďakujem❤️❤️❤️ Veľmi si to cením a som tomu veľmi rada, že sa Vám všetkým moje fotky páčia. Pozdravujem! :)

      Odstrániť
  4. Milá Bleise, a sa pridávam k všetkým ostatným a s očarením si vychutnávam nádherne fotografie s mojimi knihami. S Tvojím dovolením si ich môžem vziať do svojho súkromného archívu? A rovnako tak ďakujem za krásnu recenziu, veľmi ma teší, ža Kliatba nesklamala a priniesla pár pekných chvíľ pri jej čítaní. Ach áno... konce príbehov sú napísané v krátkosti zámerne, načrtnuté a ponechané na fantázii čitateľa :) Pozdravujem, autorka.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vážená pani Janka!
      Tento komentár je pre mňa obrovským prekvapením!!❤️❤️ Som veľmi rada, že sa Vám recenzia páči a dúfam, že Vás motivovala aj naďalej písať takéto peckové knihy! :) Samozrejme, môžete si ich vziať do archívu. Ďakujem veľmi pekne!

      Odstrániť