sobota 2. januára 2016

Johanna Lindseyová- Väzeň mojej túžby


Z anglického originálu- Prisoner of my desire
Počet strán- 254
Väzba- Tvrdá
Rok vydania- 2001 
Vydavateľstvo- Ikar
Séria- Nepochádza zo žiadnej série
Čítané- december 2015
Obálka- krásna, taká zbožňujem :)

O čom je táto kniha?
Lord Gilbert prinúti mladú dedičku Rowenu, aby sa vydala za starého boháča, v nádeji, že sa po jeho smrti zmocní nevesty aj jej obrovského majetku. Starý lord však nečakane zomiera a Gilbert musí zmeniť plány. Donúti Rowenu, aby sa milovala s neznámym mladíkom, ktorého vojaci náhodne chytili v hostinci, lebo si chce adoptovať jej dieťa aj s jeho majetkami. Neznámy rytier sa po čase vracia a Rowena s hrôzou zistí, že to nie je nik iný, ako mocný lord Warrick, ktorý jej prisahal pomstu za svoje poníženie...

Moje pocity- 
Knihu som dostala od mojej babičky, ktorá mi ju darovala so slovami "Nemohla som ju dočítať, je to plytká kniha." Vážne babi ? :) 
Podľa mňa, bola knižka veľmi super. :) Je síce pravda, že je trošku viac úchylnejšia (ale to iba na začiatku). Bola to moja prvá kniha, ktorú som od Lindseyovej prečítala.
Kniha sa mi páčila, pretože ma od prvej po poslednú stránku ohromila. Prečítala som ju za dva dni ! 
Kniha mala podľa mňa originálnu myšlienku. Ešte som sa nestretla s knihou podobnej tejto. :D
Zo začiatku to bolo riadne napínave. Niekto umrel. Neumrel ? Príde niekto iný. Nepríde ? Kto to bude ? 
Warrick.... Hmmm, tak to bola iná šálka kávy. 
To ako ho pripútali ku posteli a ona ho mala znásilniť... :D No, neviem čo na to povedať.
Bolo to zaujímavé, že mu pomohla utiecť a potom sa vrátil s celým vojskom späť, aby sa jej pomstil za to, čo mu urobila. 
Páčilo sa mi, že ju uniesol na svoj hrad. A tam s ňou robil všeliaké tie veci.... vracal jej to, čo mu ona robila na začiatku..
Ale keď si tak vezmete, ona za to nemohla. Keby nebolo jej hnusného brata Gilberta, tak ona by ta nič nemohla. Prečo mu to nepovedala ? Že ona to nechcela ?
Páčilo sa mi, že počas deja sa ich nenávisť medzi sebou menila na lásku. Bolo to zaujímavé. :D Najme scéna na schodoch. :) 
Keď zistil, že nosí jeho dieťa, začal sa ku nej úplne inak správať a tým si u mňa získal veľké PLUS. :)
Smiala som sa, keď sa Gilbert stretol s Warrickom a Gilbert nevedel, kto Warrick vlastne je. (Warrick bol jeho úhlavný nepriateľ, ale nikdy v živote sa nevideli.) :D
Bolo mi Roweny ľúto, keď musela utiecť do lesa, lebo Warrickové dcéry na ňu chceli bonznúť krádež, ktorú vlastne ani neurobila.
Keď stretla v lese Gilberta, myslela som, že odpadnem. Prečo ? Prečo práve jeho ?
Ale aj tak, koniec bol krásny a celá kniha tiež. Aj keď mi to prišlo divné, že po ňu Warrick poslal, aby sa trmácala cez pól krajiny len preto, aby sa s ním v stane pomilovala a potom šla späť. :D
Takže, zatiaľ sa mi Lindseyová páči, uvidím, aké budú jej ostatné knihy. :)

Za mňa 5 pusiniek z 5 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Blog Archive