piatok 15. januára 2016

Tag #2 Moje 10 naj za rok 2015


Rozhodla som sa napísať tento Tag a ukázať vám, ako som pochopila s knihami za rok 2015. Našla som to na internete a celkom sa mi to zapáčilo, tak prečo to nevyskúšať ? :)
Tak idem do toho, dúfam, že sa bude páčiť. :) prajem pekný zvyšok večera :)
                                                                                                Bleise

NAJLEPŠIA KNIHA- Princezná a horal (Tracy Anne Warrenová)
Princezná a horal
Knižku som dostala od mojej Best Friendky na Vianoce. Vôbec som netušila, čo mám od tejto knihy čakať. Začala som ju čítať hneď v ten večer, čo som ju dostala. Knihu som prečítala asi za 3 dni.Veľmi sa mi páčila.Ako vždy, ja som proste taký šikovníček a stále (väčšinou sa to stáva) :D začnem knihy čítať zo stredu alebo od konca série. Našťastie, táto séria na seba veľmi nenadväzuje. Keby ste si chceli prečítať niečo viac o tejto knihe, nájdete to v recenzii. :)

                             NAJHORŠIA KNIHA- Papierové mestá (John Green)
Papierové mestáTúto knihu som si tiež písala na veľa odporúčaní, že kniha je úplne   super. Na moje veľké sklamanie, kniha sa mi vôbec nepáčila. Tuším  som verná mojim červeným knihám.
Možno je to prekladom, alebo celkovo knihou, ale u mňa je toto hlboké sklamanie. recenzia

NAJEROTICKEJŠIA KNIHA- Väzeň mojej túžby (Johanna Lindseyová)
Väzeň mojej túžbyTúto knihu som dostala od babičky, ktorá mi ju dala so slovami "Aká je to plytká kniha." S tým som s ňou nesúhlasila, pretože Johanna Lindseyová patrí medzi moje TOP spisovateľky historických romancí.
Po prečítaní knihy som sa červenala až po korienky vlasov pri pomyslení, že túto knihu čítala moja babka.
Neviem, čo povedať... Tuším som sa vyjadrila najviac, ako som vedela pri recenzii. :)


                                                      NAJVTIPNEJŠIA KNIHA- Vôňa jesene (Lisa Kleypasová)
Vôňa jesene
Túto knihu som tiež prečítala na odporúčenie od mamky mojej BFF. :)
Lisu Kleypasovú som vôbec nepoznala a tak som veľmi nevedela, čo mám od knihy čakať. Obal nevýrazný, dokonca i názov.
Po jej prečítaní som si povedala "Nesúď knihu podľa obalu." Nesmierne sa mi páčila, pretože Lillian bola taká prevá žena, ktorá si nadá skákať po hlave. :)
Bolo tam veľa scén, na ktorých som sa zasmiala, takže preto táto kniha dostala titul, NAJVTIPNEJŠIA :) Pre viac informácii je tu recenzia. :)

NAJSMUTNEJŠIA KNIHA- Na vine sú hviezdy (John Green)
Na vine sú hviezdy
Ako aj Papierové mestá- táto kniha bola tiež kúpená z dôvodu svetového bestselleru.
Musím povedať, že bola lepšia, než Papierové mestá, no... Mne bohužiaľ aj tak nezalahodila. John Green mi nejako nesadol.
V roku 2015 to bola asi najsmutnejšia kniha, ktorú som prečítala. Ja osobne mám radšej, keď majú knihy šťastný koniec, no ale nemôže každá skončiť rovnako. :) Recenzia.

                     NAJNAPÍNAVEJŠIA KNIHA- Ľava ruka Boha (Paul Hoffman)
Ľavá ruka Boha
Túto knihu som začala čítať preto, lebo moja sestra bola do nej úplne zbláznená. Keďže máme úplne rovnaký vkus v čítaní, tak som si povedala, že sa kniha bude páčiť možno aj mne. Ja vôbec nie som čítateľka takýchto kníh, no musím povedať, že keď sa MNE toto páčilo, tak to sa bude páčiť všetkým, ktorý majú radi takéto knihy. Kniha je úžasná a neviem sa dočkať, kedy ju znova prečítam. :) recenzia


NAJORIGINÁLNEJŠIA KNIHA- Panenská nevesta (Rexanne Becnelová)
Panenská nevesta
Táto kniha je úžasná už len z dôvodu, že jej spisovateľkou je Rexanne Becnelová. Túto spisovateľku milujem. Jej knihy sú úžasné a .... Neviem čo dodať. :)
Kniha je preto pod titulom NAJORIGINÁLNEJŠIA, pretože mám podľa mňa aj najoriginálnejšiu zápletku s akou som sa doteraz stretla . :)
Veľmi sami páčila a recenziu som písala hneď (asi 10 minút) po jej prečítaní :)

                       NAJHRUBŠIA KNIHA- Angelika a kráľ 3 (Anne Golonová)
Angelika a kráľ
K tejto knihe sa ani neviem vyjadriť. :) Keďže Angelika, myslím to ako komplet sériu (14 kníh) patrí medzi moje najobľúbenejšie, asi si viete predstaviť, čo poviem. :) Bola proste super. :)
Síce som ju čítala mesiac, pretože Angelika sa číta strašne pomaly. Je to stará kniha a 10 strán mi vychádzalo na pól hodiny. Kniha ma okolo 500 strán, tak si to predstavte. :) Moja recenzia. :)


NAJTENŠIA KNIHA- Láska v čase Vianoc (Lisa Kleypasová)
Láska v čase Vianoc
Keďže táto kniha je takým malým pokračovaním zo série čakanky, kniha sa mi veľmi páčila. Celú sériu zbožňujem.
Najviac na tom všetkom ma však irituje, že je kniha tak strašne tenká. 150 strán ? Veď také pijem na posedení pri čaji.
Mohli tam pridať viac strán. Ale aj napriek tomu, že bola taká tenká sa mi veľmi páčila . :)


                   NAJKRAJŠIA OBÁLKA- Vznešený divoch (Meredith Duranová)

Vznešený divoch
Prvý krát v živote sa mi stalo, že som si knihu kúpila len preto, že má peknú obálku. Kupovala som si ju so slovami "Je mi to fuk, o čom bude, ale tú krásnu obálku musím mať. ! :)
Na moje prekvapenie, nie len obálka, ale aj kniha bola krásna, takže určite neľutujem, že som si ju kúpila tak nerozumne. :) Recenzia.







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Blog Archive