piatok 11. novembra 2016

Knižná výzva splnená! :)

Ahojte moji milí! :)
Dnešným dňom som oficiálne splnila svoju Knižnú výzvu. Mám z toho obrovskú radosť. Keďže toho času nie je nazvyš, som rada, že som splnila svoje maličké predsavzatie 30 kníh! Poďme sa pozrieť, aké knihy patria do poslednej desiatky!
 21.kniha- Princezná a gróf (Tracy Anne Warren)- 288 strán 
22.kniha- Tvrdohlavá princezná (Tracy Anne Warren)- 272 strán 
23.kniha- Predtým ako som ťa poznala (Jojo Moyes)- 344 strán 
24.kniha- Sklený vrch (Katarína Soyka)- 384 strán 
25.kniha- Nekonečné more (Rick Yancey)- 245 strán
26.kniha- Ako skala (Dani Pettreyová)- 256 strán
27.kniha- Záhadný vikomt (Jane Featherová)- 256 strán 
28.kniha- Cval kentaura (Katarína Soyka)- 200 strán
29.kniha- Hriešna túžba (Gaelen Foley)- 320 strán  
30.kniha- Všetky skvelé miesta (Jennifer Nivenová)- 344 strán


Keďže je 30 kníh splnených, výzvu navyšujem na 40! Uvidíme, ako sa mi to podarí! :)


Čo vy a vaša výzva? Ako ste na tom?
Prajem pekný piatok!
Bleise
 

4 komentáre:

  1. Gratuluji! :) Já si dala 70 knih, ale letos absolutně nic nestíhám, včetně knih :D Teď jsem taky dočetla 30. knihu :) Takže já tu svoji výzvu zřejmě nedokončím :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gratuluji, já už také mířím ke konci, dala jsem si 70 knih a mám jich myslím 65? či 66? Teď už vážně nevím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Gratuluji :) Já vlastně ani nemám určené číslo.... prostě čekám, jak to dopadne :D

    OdpovedaťOdstrániť