nedeľa 20. novembra 2016

Narodeninová súťaž- VYHODNOTENIE! :)

Ahojte! :)
Všetkých vás vítam u dlho očakávaného článku, ktorý sa týka súťaže, ktorú som vyhlásila na počesť mojich 1.blogových narodenín. Keďže dnes nastal ten deň D, ideme rovno nato bez zbytočných obkecávačiek! :)

Do súťaže sa zapojilo prekvapivé množstvo súťažiacich- vôbec som to nečakala a chcela by som sa všetkým zúčastneným poďakovať. :)
Keďže výhercovia môžu byť len dvaja, musím sa priznať, že som si nevedela vybrať a dlho nad vašimi odpoveďami rozmýšľala. Nakoniec som si však vybrala a tu sú výhercovia- :)

Vďaka veľmi pekným odpovediam získava prvý balíček dievča s prezývkou Ronnie! Gratulujem! :)
To isté platí pre druhú výherkyňu, ktorá si vďaka úprimným a originálnym odpovediam zaslúži víťazstvo. Ďalšie dievča s prezývkou Leine, gratulujem! :)

Obom výherkyniam by som chcela zo srdca zagratulovať a popriať im príjemné čítanie s výhrami. Ihneď vám píšem na mail. :)
Ešte raz by som sa chcela poďakovať všetkým, ktorí sa do súťaže zapojili a popriať im veľa šťastia v budúcej súťaži. Ďakujem za účasť. :)

Všetkým vám prajem pekný deň!
Bleise 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára