streda 3. apríla 2019

CD- Len tak sa stíšim (Sima Martausová)


Pred nedávnom som od skvelého Kumran.sk dostala ponuku na zrecenzovanie CD Len tak sa stíšim, ktoré naspievala Sima Martausová 😍💛A keďže je táto speváčka jednou z mojich favoritiek, rozhodla som sa túto ponuku prijať. A viete čo? Som nesmierne nadšená a vďačná!

Na CD sa nachádza 12 prekrásnych piesní, ktoré si môžete vypočuť. Ja osobne som si ho od pondelka vypočula už asi 10x.💛Nesmierne krásne úprimné texty a chytľavá hudba, ktorá sa mi zaryla pod kožu. 😍 Podľa môjho názoru je to jedna z najlepších slovenských speváčok. 💛

Mojou najobľúbenejšou skladbou z tohto albumu sa jednoznačne stala pieseň Modlidba. 💛 Prekrásny hlboký text ma úplne dostal.

Aby sa naše cesty zrovnali,
aby len dobré stránky rozhodli,
sa pred spaním pomodlím.

Aby sa rozhádaní zmierili,
aby si ruky podali
a všetko zlé spálili.
💛

Kto miluje kvalitnú slovenskú muziku, vrelo vám túto speváčku odporúčam. Mňa osobne chytila za srdce. 😍Ak by ste sa rozhodli zakúpiť toto CD, môžete sa pozrieť napríklad TU- https://www.kumran.sk/hudobne/22056-cd-len-tak-sa-stisim-sima-martausova.html 

Táto recenzia bola napísaná vďaka službe www.storpic.com

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára