nedeľa 31. januára 2016

Kathleen Woodiwissová- Navždy v tvojom objatí

Z anglického originálu- Forever in your ambrace
Počet strán- 352
Väzba- tvrdá
Rok vydania- 2008
Vydavateľstvo- Ikar
Séria- nepochádza zo žiadnej série
Čítané- marec 2015
Obálka- krásna, taká ruská :)

O čom je táto kniha ? 
 Synnovea sa dostane do nebezpečenstva, ale plukovník Rycroft jej zachráni život. Jeho vášnivé dvorenie zneužije na vlastné ciele. Zvodkyňa však zistí, že zmyselnosť tohto muža je najväčším rizikom a zároveň najvítanejšou zmenou v jej živote...

Moje pocity- 
Knihu som čítala už veľmi dávno... tuším pred rokom na jar. Viem, že to bola moja druhá kniha od Woodiwissovej. Zo začiatku to vyzeralo napínavo. Netušila som, čo sa stane.
Ale ako v každej romantickej knižke, aj tu bol krásny chlap, ktorý ju zachránil.  Keby som bola ja Synnovea, neviem, či by som začiatok prežila. :D Keď som si predstavila, že by som mala byť v takej hroznej spoločnosti Ivana Voronského, asi by ma porazilo.  Ešte, že mala pri sebe Ali McCabeovú. Inak by v tom koči určite nevydržala....
Stretnutie s Ladislavom bolo hrozné. Najprv som to vôbec nechápala...To má byť ten krásny chlap ? O.o Dobre, k tomu sa už vyjadrovať nechcem, pretože nechcem toho prezrádzať.Princezna Anna bola riadna protiva, ako jasné, mala na to dôvod ale aj tak. Nemala si brať sukničkára ako bol Alexej Taraslov.
Keď ostala Synnovea sama v dome s Alexejom, až som tŕpla, čo sa stane. Napríklad vtedy, keď ju stretol v záhrade. Až mi z toho tŕpli ruky, pretože som sa ho bála ja sama.
Páčilo sa mi, ako sa 2.krát stretla s Tyronom. Bolo to zaujímavé :). Ona si myslela, že je to niekto iný a zrazu...
Plán, ktorý ukula so svojou sesternicou (Tuším to bola jej sesternica) sa mi na začiatku zdal dobrý, no potom mi to prišlo od Synnovej kruté.
Bolo to hrozné, keď ich prichytili v ich izbe a potom....... Synnovea sa podľa mňa zachovala ako riadna mrcha. Chcela ho vlastne len zneužiť na svoje plány.
Nečakala som, že kráľ urobí to, čo urobí. V duchu som sa smiala, pretože som nevedela, čo si mám o tom myslieť.
Bolo vidno, ako po nej túži, no len sa ovláda, aby to nedal najavo. Ozdaj ju chcel takto potrestať ? Potom, keď odišiel, bolo mi strašne smutno... Bolo to tak dlho.
A tá strašná noc... Ach jaj! :)
Nakoniec sme mohli vidieť, že Ladislav nebol až taký strašný surovec, ako sa z počiatku zdal. Ale normálne som až tŕpla, pretože som neverila, že dodrží slovo.
Koniec sa mi veľmi páčil a dokonca som aj plakala . :) Mám rada šťastné konce... ;) A tento bol obzvlášť krásny. :)

Za mňa 5 pusiniek z 5

4 komentáre:

  1. Knihu vůbec neznám, děkuji za rozšíření obzorů :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to som rada, že si vďaka mne spoznala novú knihu. :) Keď máš rada romantiku, určite si ju prečítaj. :)

      Odstrániť
  2. Mňa tieto obálky vždy od čítania odradzovali, pretože som neverila, že sa tam môže ukrývať dobrý príbeh...ale to som celá ja, vždy sa dívam najprv na obálky a preto sa mi veľakrát stane, že ma práve takéto, krásne na povrch, sklamú :)) Myslím, že táto knižka by ma nebavila, nie je to až tak úplne môj žáner, ale inak som romantička :D No musím však povedať, že máš krásny blog...hneď ma zaujal na prvý pohľad...určite sa ešte vrátim ;))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie si sama s tými obálkami :) Ja tiež, súdim knihy podľa obalu, a keď som sa k ním donútila nakoniec sadnúť, povedala som si "O takúto super knihu som mohla prísť??" :) Podľa mňa je to slabšia kniha od Woodiwissovej, ale určite stojí za prečítanie :). Woodiwissová má veľmi dobré knižky, a keď si romantička :D, určite sa ti budú páčiť. A Ďakujem :) Bola som aj na tvojom blogu a veľmi sa mi páčil :) Určite budem verný čitateľ. :)

      Odstrániť

Blog Archive