pondelok 1. februára 2016

To be Read | Február 2016

Ahojte! :)
Keďže je dnes prvý február, rozhodla som sa uviesť zoznam kníh, ktoré by som chcela v tomto mesiaci prečítať.
Kníh je dohromady 4. :) Z toho 1 audiokniha a 1 e-kniha. Neviem, či to zvládnem a či budem mať takúto čítaciu náladu celý mesiac. Ale dúfam, že mi to vydrží a že to v pohode prečítam. :) A čo vy ? Koľko kníh prečítate tento mesiac ? :) Takže ideme nato...


1.Kniha- Eragon (Christopher Paolini) 
Ako prvú knihu tu mám Eragon. :) Túto knižku by som veľmi chcela dočítať, pretože som jej fandila už ako malá. Viem, že som ju aj raz mala doma, ale neprečítala som ju, pretože som mala len 8 rokov a bola na mňa veľmi ťažká. :) Takže som zvedavá, ako to dopadne tentoraz. :)                           
2.Kniha- Rytier z Ružového útesu (Rexanne Becnelová)
Taktiež by som chcela dočítať túto knihu, ktorú mám rozčítanú už z januára. Nejako nebol čas a nestihla som ju dočítať. Ostalo mi nejakých 100 strán, takže myslím, že by som ju mohla zvládnuť.Veľmi páči a neviem sa dočkať, keď na ňu budem písať recenziu. :)

3.Kniha- Harry Potter (J.K. Rowlingová)- Audiokniha
Úprimne, túto knihu som nemala v pláne prečítať. No nejako včera som si stiahla Audioverziu, ktorá má niečo cez 10 hodín :D. Tiež som si povedala, že je načase zistiť, o tom ten Harry Potter je, pretože som film v živote nevidela. Je to zaujímavé, pretože som Audioknihu nikdy predtým nepočúvala. :) Ani som nevedela, že niečo také existuje. :D Takže keď si to budem počúvať po večeroch, určite to zvládnem. :)


4.Kniha- Milenka z Ružového útesu (Rexanne Becnelová)
A keď mi náhodou ešte nejaký čas ostane, rada by som si rozčítalaajposlednú časť z trilógiu "Ružový útes".
Kniha bude určite úžasná ako predošlé 2 časti takže sa na ňu veľmi teším. :)


Takže toto sú knihy, ktoré by som chcela aspoň otvoriť v tomto krásnom mesiaci FEBRUÁR. :) Som zvedavá, ako to s mojím predsavzatím dopadne.
Takže mi držte prsty, aby som ich čím skôr prečítala a tešte sa na recenzie. :) 
Bleise 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára