pondelok 29. februára 2016

Paulo Coelho- Alchymista

Z portugalského originálu- O Alquimista
Počet strán- 192
Väzba- brožovaná
Rok vydania-2012 (4.vydanie)
Vydavateľstvo- Ikar
Séria- nepochádza zo žiadnej série
Čítané- február 2016

O čom je táto kniha?
Príbeh o pastierovi Santiagovi, ktorý cestuje zo španielskej domoviny do egyptských púští, aby našiel poklad pochovaný v pyramídach, očarí svojou jednoduchosťou a múdrosťou. Svieži, inšpiratívny, hlboko ľudský príbeh Santiaga je večným svedectvom o tom, ako sila snov môže meniť svet a aké dôležité je načúvať svojmu srdcu. Lebo nezabúdajte: Tvoje srdce je tam, kde je tvoj poklad.

Moje pocity-
Stretla som sa s veľa recenziami, ktoré odsudzovali túto knihu z dôvodu, že to nebolo to, čo od nej čakali. Ja s niečim takým nesúhlasím. Kniha naplnila všetky moje očakávania a myslím, že bola ešte lepšia, ako som si myslela. Nie je to príbeh v ktorom sú draky a princezné, ale príbeh, ktorý zmení vaše myslenie.
Na knihu som siahla s myšlienkami Toto je to, čo potrebujem. Už dlhší čas som si mala chuť prečítať niečo na zamyslenie a táto kniha bola správna voľba.
Toto nebude tá moja typická recenzia, ktorú píšem na obyčajné knihy. K tomuto sa ani nejako nedá vyjadriť, pretože keby som len z každého trošku povedala, nedávalo by to zmysel.
Jediné, čo môžem povedať je, že kniha určite stojí za prečítanie. Je tam veľa krásnych myšlienok, ktoré nezmenia len vaše myslenie, ale aj váš život...

Pár krásnych myšlienok, ktoré by vás na knihu mohli navnadiť. :)-

-Keď niečo chceš, celý vesmír sa spojí, aby si to dosiahol-

-Keď sa deň čo deň stretávame stále s tými istými ľuďmi, títo ľudia sa napokon stanú súčasťou nášho života. A keď sú už súčasťou nášho života, pomaly začnú meniť naše životy. A ak sa nesprávame podľa ich očakávaní, nahnevajú sa na nás. Lebo všetci majú presnú predstavu o tom, ako by mali žiť iní.-

-Milujem ťa, pretože celý vesmír sa spojil, aby som ťa stretol.-

- V istom okamihu našej existenie stratíme kontrolu nad svojím životom a on sa začne riadiť osudom. To je najväčšia lož na svete.-

- Každý človek na prahu mladosti spozná svoj Osobný príbeh. V tomto období života je všetko jasné, všetko je možné, ľudia sa neboja snívať a priať si všetko, čo by chceli v života dosiahnúť. Avšak s postupom času sa ich akási tajomná sila snaží presvedčiť, že Životný príbeh jednoducho nemožno naplniť.-

Čítali ste knihu aj vy? Aký ste z nej mali dojem?
Nezabudnite sa so mnou podeliť o svoje postrehy v komentároch. Teším sa z každého jedného. :)
Prajem pekný deň!
Bleise

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára